مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:372022-06-30حوادث

فیلم| سگ های قاتل هم بازی کودکان دامشهری قم


بعد نشستن پای درد دل خانواده کودک چهار ساله که بر اثر حمله سگ های ولگرد فرزند خود را از دست داده اند، با پرس وجو از اهالی دامشهر قم متوجه شدیم که حمله سگ ها به کودکان سابقه دار است و سگ ها روز قبل از حمله به این کودک چهارساله، - خبرگزاری فارس از قم_مهدی حاجی لو: صبح امروز قبل خبر بسیار تلخ و تکان دهنده ای مبنی بر فوت یک کودک چهارساله در استان قم، بر اثر حمله سگ های ولگرد منتشر شد.

با توجه به اهمیت این موضوع و درخواست مخاطبان خبرگزاری فارس، پیگیر جزییات بیشتر از این حادثه دردناک شده و مطلع شدیم این حادثه 5 روز قبل در محدوده شهرک دامشهر اتفاق افتاده است.

شهرک دامشهر در فاصله 12 کیلومتری قم و در محدوده جاده شهرستان جعفریه است که به علت فعالیت بیش از 1000 واحد دامداری صنعتی در آن، خانواده های کارگری زیادی نیز در داخل آن زندگی می کنند.

این شهرک علاوه بر محل تولید سالانه هزاران تن فرآورده دامی، محل خرید و فروش دام از 29 استان کشور نیز به شمار می رود.

*8 سگ ولگرد مسافت زیادی کودک چهار ساله را روی زمین کشیدند حوالی ساعت 11 صبح شنبه چهارم تیرماه، سیدعلی حسینی کودک چهار ساله افغانستانی که همراه با خانواده در یکی از این واحدها زندگی می کرد، در حالی که پدر و مادر وی در منزل حضور نداشتند، همراه با برادر 6 ساله خود برای بازی به خارج از محدوده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| سگ های قاتل هم بازی کودکان دامشهری قم

فیلم| سگ های قاتل هم بازی کودکان دامشهری قم